måndag 22 april 2013

Väska

Har sytt mig en väska. Mönstret är från Mossbysquilt Maria

10 kommentarer:

  1. Så fina tyger Du har använt Dig av till denna väskan, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det är lite av mina färger

      Radera
  2. Snygg väska Maria!! den kan du strosa omkring med på fina gatan i sommar!!
    Kram
    Bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nog kommer jag att använda den i sommar.

      Radera
  3. Tack för gratulationer. Vilken snygg väska du sytt och härliga färger.
    Ha en skön söndag!
    Kram från Finland

    SvaraRadera
  4. Hej Maria!
    Blev så förvånad i går över ett telefonsamtal.
    Tänker på er alla. Sänder mina varmaste böner för några.
    Har du lust att skriva kan du göra det:

    gunilla.annamaria@multi.fi

    SvaraRadera