lördag 18 juni 2011

Bröllopet

   Några bilder från  bröllopet i Flens kyrka den 4/6


              Teresia och Ola



Våran dag började tidigt då vi och våra söner och sonhustrun samt barnbarnet bodde på Malmköpings campin,där vi hyrt 2 rum och kök. Lill skruttan började ju tidigt så vid  ca 09,00 gick vi ned till sjön för hon skulle bada.

 
 
Här plaskas det och efter en stund åkte kläderna utav

                                                       

Nu är det dags för att åka på bröllop.


Den ljusa quilten i förra in lägget fick min mamma och hon blev jätte glad för den.
Bröllopsquilten slog jag in i cellofan så att alla skulle kunna se den och många tyckte den var fin.


Maria






1 kommentar:

  1. Fint brudpar! Vilken fin present de fick!
    Jag bodde i Malmköping tills jag var drygt 20 år, min mamma bor där fortfarande, Hosjöbadet känner jag väl till, hoppas ni trivdes.

    SvaraRadera